3 Ağustos 2017 Perşembe

MTBD(Mental Breakdown)


Küçük şeyler insanı nasıl dibe vurdurur?

Daha iyiye ulaşmak için dibe vurmak... tıpkı havuzun dibine ayağımızla basıp hızla yukarı çıkmak gibi mi?

Çikolatalar, piskevitleeer...

Çocuk "Anne bana niye almıyorsunuz", "Bizde niye yok" diyor.

Annesi dönüyor "Kapitalizmin Allah belasını versin yavrum" diyor.

Sarı kupalı kız dönüyor, "Düşünüyorsam varım", "Bu arada ne alaka teyze?" diyip kahvesinden bir yudum alıyor.

Karga gaklıyor, "Yeni karakter bulmak lazım, tek bir karakterle mtbd yazısı yazılmıyor, ne kadar bu yazı tam olarak mtbd sayılmasa da" diyor.

Kız geliyor arka kapıdan, "Bu sondu" diyor.

Açık pencereden Yüzsüz'ün sesi geliyor "Altın ister misin? Bende çok var?"

Masada oturan Kiki sıkılmış bir şekilde Jiji'ye dönüyor, "Bundan sonra konuşamayacak mısın?" diye soruyor.

Howl aniden dış kapıyı açıyor, "Herkese merhaba! Bir kriz ortamı hissediyorum. Yoksa Calcifer yeni evinde huzursuzluk mu çıkarıyor?" diye soruyor.

Taeko arka tarafta bir şarkı mırıldanıyor "Hyoutanjima wa doko e yuku, bokura wo nosete doko e yuku~~"

Yerlerde boya kalemleri serili, duvarlarda biyoloji posterleri ve Japonca hakkında bir iki pano asılı. Saat gece 1 olmasından kaynaklı içeride biraz serin bir rüzgar dolaşıyor.

Karga kanatlarını çırparak havalanıyor ve Kız'ın omzuna konuyor "Üstesinden geleceksin, hep geldin." diyor ve bunu o denli içten söylüyor ki, Kız biraz rahatlıyor. Sonra gülüyor ve kendine inancı tazelenmiş bir şekilde kelimeler dökülüveriyor ağzından "Halledeceğim."


Sevgiler

Not: Depresyonda değilim, biraz iç sıkıntısı işte o kadar.

8 yorum:

  1. Hahaa :) ben bu depresyon yada degil neyse onu cok sevdim. İcin hep böyle sıkılsın cok hoştu 😀😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim :) Kimsenin içi sıkılmasın ya, sıkılmadan da bulurum ben komik bir şeyler :D

      Sil
  2. Jiji ,kiki ,çocuk ,anne, sarı kupalı kız. Bir şeylere, davranışlara, hislere, karşılık geliyorlar mı merak ettim. onlar senin de kafanın içinde gidin az ötede oynayın diye kışkışladıklarındanlar mı ?:D
    Eğer kışkışladığında sözünü dinliyorlarsa bana da birkaç tüyo verir misin ?:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında karşılık geliyorlar ama boşver :D

      Kışkışlamadan anlamıyorlar pek maalesef :/

      Sil
  3. Tebessümle okudum, efendim :)
    Zihniniz karışık, çok ses var ama en azından zihninizde yalnız değilsiniz :)
    Bu ve bir sonraki yazılarınız için, kaleminize sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durumun iyi taraflarından birisi sanırım o yalnız olmama durumu :))

      Teşekkürler :))

      Sil
  4. çok tatlıydı yaa. bi de sona eklediğin bütün şarkıları dinliyom ve seviyoom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Deep :)

      Dinlensin diye ekliyorum zaten :)) Beğenmene sevindim :)

      Sil