3 Ağustos 2016 Çarşamba

W - Two Worlds -Dizi-

Eveeet Sayın Sevgili Okur,
Bugün Nabrut'luğa soyunup sana dizi tavsiye yazısı yazacağım. Herhalde uzun zamandır doğru düzgün oturup dizi izleyemeyen biri olarak beni ekrana mıhlatabilecek bir dizi bulunca bunu tanıtmazsam ayıp olurdu. Benim yorumlarıma girmeden önce Yeppudaa'da ki tanıtım metnini ekliyeyim.
"Dizi, otuzlu yaşlarının başlarında iki kişinin aşk hikayesini konu almaktadır. Aynı zamanda fakat farklı dünyalarda yaşayan iki insanın hikayesidir. Oh Yun Joo, babası ünlü bir çizgi roman yaratıcısı olan bir cerrahtır. bir gün aniden babası ortadan kaybolur, Oh Yun Joo onu aramak için atolyesine gider fakat babasının yerine kanlar içinde bir adamı, Kang Chul'u bulur. Kang Chul tarafından kaçırılıp farklı bir boyuta geçer."
Fantastik tarzda izlediğim en son kore dizisi My Girlfriend is a Gumiho idi. Sonrasında daha klasik tarzda kore dizileri izlediğim ve bir süre sonra dizilerin sürekli kendilerini tekrar etmesinden kaynaklı sıkılmamla kore dizisi dönemi benim için kapanmıştı. Arada sırada ordan buradan duyduğum dizilerle geri dönmeye çalışsam da ı-ıh olmadı. Sonralardan Nabrut'un bloğunda yazdığı ilginçli dizi yorumları ve beraberinde eski bir arkadaşımın her yeni bulduğu diziyi izlemem için beni taciz etmesiyle dayanamayıp kore dizi diyarına döneyim madem dedim ve arkadaşımın son tavsiyesi olan W-Two Worlds dizisine başladım. İyiki de başlamışım yahu! Sadece ilk bölümü izlemiş olmama rağmen resmen dizi beni içine çekti. Henüz yayınlanmakta olan bir dizi ve bu sebeple bölümleri bir anda da bitirmek istemiyorum. Tanrııım bana yardım et!!!
Dizi hakkında yazacağım bir ton şey var aslında ama spoilersız yazmam mümkün değil. Açın izleyin diziyi yahu. İnanın müptelası olacaksınız.

Şu geçişlere bakar mısınız bir. O kadar hoş ki *-*

Son gif bu diziden mi bilmiyorum ama kalbime ağır geldi sanırım. 

Ben gidip 2. bölümü izleyeyim :D

Sevgiler
Kız

10 yorum:

  1. son gif o diziden değil çünkü o dizi MBC'de :D
    açıkçası diziyi izlemeyi aklımın ucundan bile geçirmiyordum, zaten pek kore dizisi izlemem, izlediklerimin yarısı da polisiye bıdıbıdı ama şu ilk gif kalbimi çaldı o ne hoş bir post-production olmuş, kim yapmışsa bana gönderiiiin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de o dikkatimi çekti sonradan :D
      Harika bir gif ama değil mi? Kesinlikle izle, izleyince gel paranomasını yapalım :D

      Sil
  2. ilk defa senden gelen bir dizi önerisini görüyorum totoro'm. bunu kaçırmam!
    (başka yazın varda, gözüm kaçırmış ise haberdar edersen sevinirim zahmet olmazsa)
    yazını bile okurken heyecan yaptım doğrusu. birazdan açıp ilk bölümünü seyredeceğim.
    fantastik yapımları sevdiğimden, ve o gif (çizim tarzı olan) beni benden aldığından oldukça beğeneceğimi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazı aralarında Hannibal, The Big Bang Theory ve Once Upon A Time dizilerini övmüştüm sadece :D
      Kesinlikle izle yaa, diziyi izlerken dünyadan kopuyorum sanki :D
      Gif konusunu parantez içinde açıklamasaydın son gif sanabilirdum kesinlikle :D

      Sil
  3. Ve son giften sonra sıla kyaaaa nidaları eşliğinde kaçarak uzaklaşır :D

    YanıtlaSil
  4. Aha bir dizi önerisi daha. Listeme eklemeliyim sanırım. Spoiler olmasın diye okumadım yazını ama öneriyorsan iyidir, listeye eklemeliyim ilk fırsatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda spoiler yoktu yahu, bilerek spoilersız yazdım :D
      İzle izle :))

      Sil
  5. Bu dizi için listemde yer açmalıyım sanırım .

    YanıtlaSil