12 Şubat 2016 Cuma

17 Blogger 1 Hikaye - Bölüm 11: İHANET


BÖLÜM 11: İHANET
Yere düşürdüğü bardak ve gördüğü zamansız karla Rhett'in içini büyük bir korku kapladı. Acilen Wolf'a gitmeliydiler. Bu duruma en çok burnunu sokan oydu ve bunu çözmesi gereken de o olacaktı.
-Kalkın, gidiyoruz, dedi. Cilla şımarık bir sesle:
-Oppa dur, önce kahvaltımı bitireyim. Hem sinema daha açılmamıştır ki, dedi. Ortada yanlış giden bir şeyler olduğunu anlayınca Melanie:
-Abla, sanırım sinemadan söz etmiyor. Kahvaltını sonra yaparsın, hadi gidelim, dedi.
Kar yüzünden yollar hız yapmalarını zorlasa da olabildiğince acele ettiler ve Çöplük'e vardılar. Yerin altındaki bu yer gizli bir topluluğu barındırıyordu. Baron ve Wolf'un yönetiminde, dış dünyadan izole edilmiş; avcıların hatta skyggelerin bile girmesinin mümkün olmadığı gizli bir karargah. Önce gri-siyah metalden sokaklardan geçtiler, ardından oldukça büyük bir binaya yaklaştılar ve arabadan indiler. O sırada yanlarına koşarak iki asker geldi. Cilla yarı korkmuş yarı hayran bakışlarıyla etrafı izlerken Melanie'yi dürtükleyerek gördüğü ilginçlikleri işaret ediyordu. Rhett, yanlarına gelen askerlere birkaç açıklama yaptı ve kızlara takip etmelerini işaret ederek binaya girdiler. Binanın içi dışının tam aksine beyaz ve tertemizdi. Asansörle birkaç kat çıktıktan sonra durdukları katta oldukça büyük bir odaya girdiler. Odada onları bekleyen saçları arkaya yatırılmış, uzun favorili adam oldukça sert bir ifadeyle "Hoşgeldiniz." dedi. Rhett burnundan soluyordu:
- Sence hoşgelmiş gibi bir halimiz mi var? Kar yağıyor dışarıda gördün mü? Hoş, yerin altında farkında bile değilsindir!
- Bayanlar, sizi şuradaki cam odaya alalım; özel bir konu da görüşeceğiz, dedi Wolf. Kızlar odaya geçer geçmez Cilla'ya bakarak:
- L216 şuan kim, dedi.
- Cilla. Bunun ne manaya geldiğini zaten biliyorsun. Ayrıca ondan bir kobay gibi bahsetmeyi kes! Bir şeyleri çözeceğini söylemiştin ama sadece kendi işlerini hafiflettin, onun bu durumdan hiçbir yarar sağladığını görmüyorum! Yine karakterleri arasında dolaşıyor, yine ortadan kaybolup duruyor.
Rhett, omuzlarına çöken çaresizliği sesine yansıtmamaya çalışıyordu ama karşısındaki Wolf'tu.
- Asker sakin ol. Beyaz adamlarımız oldukça ilgi çekici bir solüsyon buldular. Hemen şimdi kullanıma hazır. Karakterlerinden en az birini etkisiz hale getirebileceğime eminim.
- Hayır, yeni bir solüsyona daha izin veremem. Buraya geliş amacım kendi işlerini halletmeye çalışmaktan çok dışarıdaki karmaşalara ağırlık vermeni hatırlatmak. Kuruluş amacınız yaşanabilir bir dünyaydı, yeni bir dünya yaratmak değil! Lexi'yi iyileştirme çabaların Velius karakterinin yapabileceği zararları ortadan kaldırmak istemenden dolayıydı. Bense askerin olurken sadece onu iyileştirmen şartıyla buraya gelmiştim ama tedavi adı altında yaptıkların başta iki tane olan karakter sayısını beşe çıkardı bir anda. Yetmedi, dışarıdaki dünyada olan olayları gitgide karıştırdın. Baron'un bu durum karşısında sessiz kalması çok şaşırtıcı.
Wolf, küçümser bir şekilde güldü. Ardından kapı açıldı ve içeri Alexis girdi ve Rhett'e bir yumruk geçirdi. Burnundan solurken:
- Selam Rhett, seninle çözülecek küçük bir meselemiz vardı, dedi.
Rhett, geriye doğru sendeledi ve korkuyla cam odaya baktı. İki asker Cilla ve Melanie'ye elektrik şoku verip odadan dışarı çıkardılar. Rhett anında Alexis'e döndü, attığı tekmeyle Alexis'in odanın öteki yanına sürüklenmesine neden oldu, cebinden çıkardığı  kalem şeklindeki çakısıyla Wolf'un üstüne atladı ve sol omzuna oldukça büyük bir yarık açtı. Kapıya doğru hamle yapmaya kalkıştığı sırada bir grup asker üstüne çullandı. Çakısını elinden alıp, bileğine kelepçe taktılar. Yerden zar zor kalkan Alexis, acı ve intikam dolu bir sesle:
- Bu kadar kolay olacağını mı sandın? Artık, Velius benim, dedi. Rhett, sinirle:
- Lanet olasıca, hiçbir şey bilmiyorsun. HİÇBİR ŞEY! dedi. Ardından kafasına aldığı dipçik darbesiyle bayıldı.
***
Velius uyanır uyanmaz yataktan fırladı. Baş ucunda oturan Alexis'i görünce biraz rahatlar gibi oldu ama bulunduğu ortamı daha önce hiç görmemişti.
- Dostum şuan neredeyiz, diye sordu.
Dostum kelimesini duyunca biraz rahatsız olan Alexis:
- Skygge karargahında. Hem onu boşver, sen iyi misin?
- Sana buraya sadece geçici olarak geldik demiştim, ne çabuk benimsedin? Chet şu halini görse seni evlatlıktan reddederdi. Sakın bana skyggelerle kalmak istediğini söyleme. Zaten Chet'ten gizli olarak kalkıştığımız bir plandı skyggeleri içten çökertmek, eğer beni yarı yolda bırakırsan başımız oldukça büyük bir belaya girer.
O sırada küçük ahşap odanın kapısı çaldı ve içeriye giren skygge:
- Lexi, patron seni çağırıyor, dedi.
Velius'a sürekli Lexi denmesine mana veremeyen Alexis, Velius'a bir kaşını kaldırarak "Neler oluyor?" diye sorarmışcasına baktı. Velius, kendinden emin bir sesle:
- Problem yok, dedi ve skygge'nin ardından gitti.

------------------------------------------
Notlar
1) River'ın hikayeye eklediği skyggenin anlamı gölge demekmiş. Bu sebeple skyggenin görüntüsünü tanımlamadım.
2) Lexi, skyggelerin dostu olarak tanımlanmıştı önceki bölümlerde.

Kusura bakmayın, süremi son anlarına kadar kullandım ama gerçekten bir türlü okuyamadığım bölümleri okumaya ve yeni bölümü yazmaya fırsatım olmadı. Çok geciktirdiğimden kaynaklı bölümü zırvalama sınırıma kadar uzattım, daha fazla uzatamadım :D Hikaye yazmak konusunda paslanmışım onu anladım hikayeyi yazarken. Bu arada bloğun yaratıcı kısmı olan Karga'yla beraber yazdık hikayeyi. Bu bölüm için yer altı diyarlarına küçük keşif gezileri düzenledi :D
O kadar ayrıntılı ve zorlayıcı bir hikaye serisi ki bu seri, bölümü yazarken çok zorlandım ama aynı zamanda çok keyif aldım. Bu etkinlik için Dreamella'ya tekrardan teşekkürler :)

Sıra geldi talihlimize :)
Talihlimiz Ece Evren! Zaten yazar olduğunuzu duydum. Yazacağınız bölümü merakla bekliyorum :) Hayal gücünüz bol olsun :))

NOT: Gelen yorumlar doğrultusunda Elif Kara ve Hayal'in Güncesi'ni listeden çıkararak çekilişi yeniledim.

Sevgiler

18 yorum:

  1. Evet ayrinti fazla oldu katiliyorum size :) bende hep başa dönüp okumak zorunda kalmıştım hikayeyi.. kaleminize saglik güzel bağlamışsınız. Akıcı anlaşılır her yazan cok profosyonelce yaziyor ve sira bana gelirse nasil size yetisirim diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başa dönüp okumalar ve aldığım notları kontrol etmeler çok öldü bende de :D
      Beğenmenize çok sevindim, başta olmayacak diye tedirgindim ama beklediğim kadar kötü yazmadım gibi geldi bana :)
      Sıra size geldiğinde yetişirsiniz bence :))

      Sil
  2. Bence diğerleri gibi harika bir bölüm olmuş ellerine sağlık :) Çok karakterli bir karakterimiz olunca çok fazla detay oldu haklısın ama bu daha farklı bir hava kattı bu hikayeye bence. Bakalım sonraki bölüm nasıl gelecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim ^_^
      Bencede hikaye daha ilginç bir hava kazandı :))
      Bende meraktayım :)

      Sil
  3. Full aksiyon girmiş Kız :) Eline sağlık. Sahneler gözümde canlandı...
    Sonrakine Kolay gelsin ;) Hayal'den haberim yok?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz öyle oldu sanırım :D
      Bunu başarabildiğime çok sevindim :)

      Sil
  4. Kız, Hayal'in Güncesi'nin bloğu kapanmış, google plus'ı da aktif değil, twitter adresi de kapalı. Sanırım listeyi yenilemek gerekecek?
    Elif Kara'yı da çıkaracağız.
    Tekrar yapabilir misin?

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım, güzel bağlamışsın ancak Hayal'in Güncesi'nin blogu kapanmış sanırım ben yeni bir liste yayınlayacağım ona göre yeni bir kura çekmen gerekiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :))
      Dağınık Anne birkaç bilgilendirme yaptı ve bu doğrultuda çekilişi yeniledim ^^

      Sil
    2. Tamam canım bir kaç kişi daha çıktı ama zaten Ece Abla çıkmış kurada. O kura çekerken o zaman çıkanları eklemez, teşekkürler. Ece Ablayı bilgilendirdin mi acaba?

      Sil
    3. Bilgilendirdim tabii :))

      Sil
  6. Denek ve Wolf kısmını harika bağlamışsıın :D Çok akıcı buldum bu bölümü de, aksiyonu oldum olası sevmişimdir :D Ellerine sağlık :)) Ayrıca hikaye konusunda paslanmış olduğumu ben de yazarken hissetmiştim. Yaklaşık 2-3 yıldır hiç hikaye yazmamıştım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim :))
      Benim de arada sırada yazdığım mini hikayeleri saymazsam bende epeydir hikaye yazmıyor sayılırım. İyi oldu bu etkinlik cidden, yazmaya tekrar heveslendim :))

      Sil
  7. Çok güzel yazmıssın ellerine sağlık:)
    Çok hoş bir yazı olmuş bende ne zamandır hikaye yazmıyorum paslandım ve sıra bana geldi :(
    Bakalım ben de becerebilecek miyim ?
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, teşekkür ederim :))
      Sıra kendine gelince insan yazıyor yaa. Hoş, benim yazdığım bölüm çok içime sinmedi ama korktuğum kadar kötü yazmadım :D
      İlhamın çok olsun :))

      Sil
  8. Kişilik bozukluğunu buna bağlaman beni şaşırttı. Sanki bu hiç bitmeyecek sonuncu arkadaşa kolay gelsin. Öyle geniş ki konu her yere çekebilirsin. Eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, dediğiniz gibi konu pek çok yöne çekilebiliyor. Ben yazarken eksilen kişiler yoktu ve benim bölümüm ortada(22 bölümde 11. Bölüm) olan bir bölüm olduğu için böyle yazmıştım ama oldukça çok eksilen oldu sonradan. Umarım toparlamak çok zor olmaz.
      Teşekkür ederim

      Sil