26 Kasım 2015 Perşembe

Vize Haftası ve Tanıdık Yüz

Selaam :)
Dayanamadım geldim ama ayak üstü :)
Vize haftam son gaz değil bildiğin kağnı gibi devam ediyor. Eğer bir daha ders çalışmayıp aylaklık yaptığımı söylersem kafama kürekle vurun lütfen çünkü vize haftası bunun sıkıntısını çok çektim ve çekiyorum. Bildiğiniz bunalıma girmiştim (çıktım çok şükür :D ). Ders çalışırken bir baktım çok konu mu var? Burnum sızlıyor. Saat mi kalmamış? Gözlerim kızarıyor. Konuyu anlayamadım mı? Heeh gitti işte ağladım. Töbe Yarabbim. Ağlamaktan nefret etten ben oturup ağladım yaa. Böyle ders çalışmak çok zor maalesef. Her ağladığımda ders çalışmadığım, aylaklık ettiğim, "Amaan sonra çalışırım" diyip çalışmadığım günlere küfrettim. Bir de stres ve duygu karmaşası olunca mümkün değil çalışamıyorum, bildiğiniz motor hararet yapıyor duman falan çıkıyor :D Sonra annem melisa çayı iyi gelir sinirlere iç istersen dedi, içtim ve ne mi oldu? Salak salak her şeye gülmeye başladım. Sırtımda kanatlar falan çıktı bildiğiniz uçuyordum :D Tabii herkeste aynı etkiyi mi yapar, zararı var mı bilmiyorum. O kadar çaresiz hissediyordum ki bu ihtimalleri umursamad bile. Şimdi hergün bir kupa içiyorum. İyi geliyor. Haftaya doktora gidince soraxağım zararını yararını. Vizelerimin nasıl geçtiğini  hepsi bitince yazarım ;)
Tanıdık bir yüzden bahsetmek istiyorum bir de. Ben 16 yaşımdayken resim kursuna gitmiştim. Kursa bir hocam vardı resim öğretmenliği okuyordu. Aşırı yetenekli ve çok sevimli birisiydi. Yani beğeniyordum biraz ama "Allah sahibine bağışlasın" şeklinde bir beğeni. Geçen okulda karşılaştım ve meraktan internetten de araştırdım. Yüksek lisans yapıyormuş, babasıyla atölye açmışlar, sergi yapmışlar falan baya geliştirmiş kendini. Bugün yine karşılaştım ve uzaktan inceleme fırsatım oldu. Kıyafet tarzı değil ama hareketleri ve saç stili değişmiş. Daha önce çok çocuksuyken şimdi artiz olmuş :D Saçları kıvırcıktı ama şimdi jöleli kıvırcık olmuş :D Ağzında cak cak sakızı ve "ben buranın kralıyım" edasıyla adımları :D Bunu görünce ben bir başladım gülmeye :D Dışardan gören beni deli sanmıştır herhalde çünkü kendi kendime yürüyerek gülüyordum. Huyumdur zaten :D Onu bu halde görmek aslında şaşırtmadı beni çünkü kurs zamanı bile oturmamış bir kişiliği vardı. Belki de budur artık onun kişiliği :)
(Biraz daha uzun ve daha jölelisi :D )
Neyse işte böylee. Hadi ben kaçtım :)
Not: 9 yorum var şuan yayınlanmayı bekleyen. Cevaplamaya vaktim olmadığı için yayınlayamadım ama vize bitişinde halledeceğim :)
Sevgiler
Kız

18 yorum:

  1. Vizeler benide bitirdi ya:/
    Son gün çalışmak işkence ama içimden önceden çalışmak gelmedi ne yapayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya, çalışmak isteğini bir şekilde getirmek gerekiyor işte :/

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, kısmen kolay geldi :D

      Sil
  3. Ahh bu vize zamanı , kolay gelsin canım , Ben hayatımda bu kadar çok ders çalıştığımı hatırlamamıştım .))Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Finaller var daha :D

      Sil
  4. Vizelere hep son dakika çalıştım. Beynim yandı çoğu kez kahveyi sevmediğimden sütle yapıp süt yüzünden uykum gelip yaa zaten kalacağım deyip yatıp uyudum. Sonuç mezun oldum ite. Vizenin bile keyfini çıkarmak gerek. D:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif çıkarmak işinin dozunu tutturamıyorum ben pek yaa :D

      Sil
  5. Umarım kalan sınavların da iyi geçer :) melisa çayı güzel bir şeye benziyor o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena değillerdi :)
      Antideprasan mübarek :D

      Sil
  6. Selammmm , bloğuma beklerim yaptığım boyamaları paylaştım en sonunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım ve yorum yaptım bike yorumunuzu görür görmez :))

      Sil
  7. Sınavlara çalışmak zor şey, gezmek tozmak varken notların başında uzun bir süre oturmaya çalışmak zor iş. Ama güzelce çalıştın mı da notlarla kendine gelip finallere kadar vicdanın rahat şekilde gezip eğlenebiliyorsun :)

    YanıtlaSil
  8. Başarılar seninle olsun :)))

    YanıtlaSil
  9. hah haaa yatarsan sona ağlarsın tabiiii yaaaa tembeeel :))))

    YanıtlaSil